Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.51650/ezrvs.15.1-2.3

ZNAČAJKE POST-MILENIJALACA ILI GENERACIJE Z KAO NOVIH SUDIONIKA NA TRŽIŠTU RADA

Nataša Rupčić orcid id orcid.org/0000-0002-9915-8881 ; University of Rijeka, Faculty of Economics and Business


Full text: croatian pdf 171 Kb

page 47-60

downloads: 1.883

cite


Abstract

Društvenim i tehnološkim razvojem mijenjaju se i značajke ljudi koji svojim međusobnim intenzivnim komuniciranjem oblikuju nove obrasce ponašanja te pogled na svijet i njegov razvoj. U posljednje vrijeme mogu se uočiti značajke ljudi rođenih od 1996. godine nadalje, a koje se naziva post-milenijalcima ili generacijom Z. Pritom se postavlja pitanje kako se ova generacija može uklopiti u zahtjeve suvremenoga poslovanja, odnosno kako njome upravljati s ciljem njihovoga doprinosa povećanju produktivnosti, efikasnosti, efektivnosti, ali i održivosti. Generaciju Z primarno određuje njihova stopljenost s informacijsko-komunikacijskom tehnologijom te konzumacija velikoga broja informacijskih sadržaja, što dovodi i do mnogih nepovoljnih značajki poput smanjenoga raspona pozornosti. Cilj ovoga rada je utvrditi značajke generacije Z u svrhu definiranja smjernica upravljanja ovih ljudima kao novim ljudskim kapitalom u smislu njihova učinkovitijega učenja, inoviranja, ali i postizanja cilja samoostvarenja.

Keywords

generacija Z, post-milenijalci, upravljanje ljudskim potencijalima, učenje.

Hrčak ID:

260089

URI

https://hrcak.srce.hr/260089

Publication date:

4.7.2021.

Article data in other languages: english

Visits: 4.033 *