Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.51650/ezrvs.15.1-2.7

TEORIJSKI ASPEKTI KORPORATIVNE KOMUNIKACIJE I NJEZINIH SASTAVNICA

Edi Luketa ; Polytechnic of Šibenik, Šibenik


Full text: croatian pdf 85 Kb

page 107-115

downloads: 1.831

cite


Abstract

Korporativna komunikacija u svojoj suštini predstavlja pojam sveobuhvatne komunikacije poslovne organizacije s interesno-utjecajnim skupinama. S obzirom na njezin značaj u provedbi suvremenih poslovnih trendova i procesa, postala je neodvojivi element u svim poslovnim organizacijama te jedna od ključnih funkcija menadžmenta u korporativnim poslovnim sustavima. Cilj ovog rada bio je steći pregled nad najrelevantnijim znanstvenim teorijama korporativne komunikacije i njezinih temeljnih sastavnica. Unatoč znanstvenicima koji su je definirali brojnim teorijama, zbog njezine sveobuhvatnosti do danas nije postignuto suglasje znanstvene zajednice oko temeljne znanstvene definicije. Dodana vrijednost ovog rada je uvid u teorije najeminentnijih znanstvenih autoriteta u svrhu pregleda sveobuhvatnosti područja i promišljanja daljnjih znanstvenih istraživanja. Stavljajući dostupne teorije u kontekst brzine poslovnih i tehnoloških promjena kojima se poslovne organizacije moraju prilagođavati, može se zaključiti kako će korporativna komunikacija pratiti procese prilagodbe što će zasigurno rezultirati novim znanstvenim tumačenjima a samim time i otežati postizanje suglasnosti znanstvene zajednice oko temeljne znanstvene teorije.

Keywords

teorije korporativne komunikacije, menadžerska komunikacija, marketinška komunikacija, odnosi s javnošću, organizacija.

Hrčak ID:

260129

URI

https://hrcak.srce.hr/260129

Publication date:

4.7.2021.

Article data in other languages: english

Visits: 3.186 *