Professional paper
KULTURNE AKTIVNOSTI U 3. RAZREDU ZA VRIJEME COVID-19
Igorcho Angelov
; Osnovna šola Hinka Smrekarja, Ljubljana, R. Slovenija
Abstract
Stručnjaci u području obrazovanja uključuju i realiziraju različite sadržaje učenja u proces učenja, kroz koje obogaćujemo učenikovo znanje iz različitih područja. Sadržaji učenja su interdisciplinarno povezani, nadopunjuju se i nadograđuju. Učenici od najranije dobi ili od prve trijade učimo i učvršćujemo njihova znanja na polju kulture. Učenici uče elemente kulture u obiteljskom okruženju, ali zbog migracije naroda, razlika, razlika i utjecaja različitih čimbenika na cjelokupno funkcioniranje sustava širom svijeta, ne uspijevaju naučiti sve što trebaju znati o svojoj kulturi . Iz tog je razloga učenicima i roditeljima vrlo važno da obrazovne ustanove odnosno profesionalci omogućuju i nadograđuju svoje znanje iz različitih područja, u našem slučaju u području kulture. Iz tog razloga, kao učitelj u osnovnoj školi, obogaćuje znanje učenika u području kulture i mnogih drugih segmenata kroz različite interdisciplinarne veze sadržaja i projekata. U ovom radu predstavljam primjer održivog razvoja obogaćivanjem znanja o učenju u području kulture kroz sadržaje učenja dana aktivnosti s interdisciplinarnom vezom s drugim predmetima (sportski ples, stvaranje slovenskog teksta, crtanje i slikanje).
Keywords
kulturni dani aktivnosti, umjetnost, interdisciplinarna povezanost
Hrčak ID:
260240
URI
Publication date:
1.11.2021.
Visits: 694 *