Review article
Poetika i kritika postmodernog književnog djela: Eseji Susan Sontag i Leslieja Fiedlera kao manifesti postmodernizma u književnosti
Minja Arslanagić - Tutić
; Sarajevo
Full text: croatian pdf 66 Kb
page 25-32
downloads: 378
cite
APA 6th Edition
Arslanagić - Tutić, M. (2021). Poetika i kritika postmodernog književnog djela: Eseji Susan Sontag i Leslieja Fiedlera kao manifesti postmodernizma u književnosti. Književna smotra, 53 (199(1)), 25-32. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/260720
MLA 8th Edition
Arslanagić - Tutić, Minja. "Poetika i kritika postmodernog književnog djela: Eseji Susan Sontag i Leslieja Fiedlera kao manifesti postmodernizma u književnosti." Književna smotra, vol. 53, no. 199(1), 2021, pp. 25-32. https://hrcak.srce.hr/260720. Accessed 22 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Arslanagić - Tutić, Minja. "Poetika i kritika postmodernog književnog djela: Eseji Susan Sontag i Leslieja Fiedlera kao manifesti postmodernizma u književnosti." Književna smotra 53, no. 199(1) (2021): 25-32. https://hrcak.srce.hr/260720
Harvard
Arslanagić - Tutić, M. (2021). 'Poetika i kritika postmodernog književnog djela: Eseji Susan Sontag i Leslieja Fiedlera kao manifesti postmodernizma u književnosti', Književna smotra, 53(199(1)), pp. 25-32. Available at: https://hrcak.srce.hr/260720 (Accessed 22 December 2024)
Vancouver
Arslanagić - Tutić M. Poetika i kritika postmodernog književnog djela: Eseji Susan Sontag i Leslieja Fiedlera kao manifesti postmodernizma u književnosti. Književna smotra [Internet]. 2021 [cited 2024 December 22];53(199(1)):25-32. Available from: https://hrcak.srce.hr/260720
IEEE
M. Arslanagić - Tutić, "Poetika i kritika postmodernog književnog djela: Eseji Susan Sontag i Leslieja Fiedlera kao manifesti postmodernizma u književnosti", Književna smotra, vol.53, no. 199(1), pp. 25-32, 2021. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/260720. [Accessed: 22 December 2024]
Abstract
Keywords
Hrčak ID:
260720
URI
https://hrcak.srce.hr/260720
Publication date:
22.7.2021.
Article data in other languages:
english
Visits: 1.328
*