Skip to the main content

Professional paper

PRIMJER KORIŠTENJA FORMATIVNOG PRAČENJA I STRATEGIJE MATRICE USPOREĐIVANJA NA SATU POVIJESTI U 9. RAZREDU

dr. ALEŠ MARĐETKO ; OŠ DR. FRANJA ŽGEČA DORNAVA


Full text: croatian pdf 408 Kb

page 441-449

downloads: 457

cite


Abstract

Članak prikazuje uporabu elementa formativnog praćenja - provjera predznanja i elementa strategije učenja čitanja – matrica uspoređivanja na satovima povijesti. Lekcija je provedena u 9. razredu, u tematskom sklopu "Političke karakteristike 20. stoljeća", nastavna jedinica Rat će završiti do Božića - Ratovanje. Glavni sadržaj nastavne jedinice bila su bojišta (fronte) koja su nastale na području Europe tijekom Prvog svjetskog rata.

Keywords

Formativno praćenje, provjera predznanja, strategije učenja čitanja, matrica uspoređivanja, istraživačko učenje, povijest, prvi svjetski rat.

Hrčak ID:

263120

URI

https://hrcak.srce.hr/263120

Publication date:

1.11.2021.

Visits: 834 *