Professional paper
NASTAVA NA DALJINU S KRONIČNO BOLESNIM ROMSKIM UČENIKOM
Marjanca Tomažin
; Osnovna škola Trebnje
Abstract
Osnovna škola Trebnje jedna je od većih škola u Republici Sloveniji. Pri provedbi odgojno-obrazovne djelatnosti suočavamo se s različitim izazovima. Jedan od njih je i rad s romskim učenicima, koji u našem okruženju predstavljaju zajednicu sa svojom kulturom, jezikom i poviješću. Učenici često dolaze iz manje poticajnog društvenog okruženja, što je tijekom provedbe nastave na daljinu zbog epidemiološke situacije s Covidom 19 predstavljalo poseban izazov. Uz dobro planiranje, prilagodbu i suradnju svih uključenih dionika, razvijaju se i primjeri dobre prakse u radu s romskim učenicima. U nastavku ćemo predstaviti provedbu odgojno-obrazovnog procesa s kronično bolesnim romskim učenikom. Uvjeti za uspješan rad su prilagodba, suradnja, dobri međuljudski odnosi i podrška obitelji. Pri analizi rada postavljaju se pitanja i pojavljuju izazovi, koji ukazuju na pojavu brojnih nedostataka i problema.
Keywords
Hrčak ID:
264595
URI
Publication date:
1.11.2021.
Visits: 508 *