Review article
https://doi.org/10.21857/moxpjhw57m
DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE I KOMUNICIRANJE VOLONTERA U REALNOM I DIGITALNOM MEĐUNARODNOM OKRUŽENJU
VIOLETA VIDAČEK HAINŠ
; Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Abstract
Važnost društveno odgovornog poslovanja predstavlja izazov u lokalnom i međunarodnom
okruženju. U radu je opisan primjer umrežavanja studenata i volontera u okviru
međunarodne razmjene stipendista McNair TRIO programa iz SAD-a i studenata volontera
iz Varaždina. Ciljevi međunarodne suradnje studenata iz Varaždina, Chicaga, Orlanda i
Pittsburgha su poticanje profesionalnih i društvenih kompetencija komuniciranja u međunarodnom
okruženju te podizanje svijesti o potrebama pojedinaca, pripadnika socijalno
osjetljivih skupina kroz projekte volontiranja. Program suradnje sadrži komponentu
društveno korisnog učenja, volontiranja, interkulturnog učenja i znanstveno-stručnu
komponentu. Studenti se umrežavanju u međunarodne istraživačke timove i pripremaju
projekte vezane uz uključivanje socijalno osjetljivih skupina (studenti s invaliditetom, nižeg
socioekonomskog statusa, pripadnici nacionalnih manjina ...) u proces visokog obrazovanja.
Komunikacija se odvija kontaktno i uz uporabu digitalnih tehnologija. Evaluacija
kvalitete provedenih projekta napravljena je temeljem kvantitativnih i kvalitativnih pokazatelja,
prikupljene pozitivne povratne informacije. Stečena znanja i kompetencije mogu
podići konkurentnost studenata prilikom budućeg zapošljavanja.
Keywords
digitalni marketing; online trgovanje; SEM; PPC; SEO; sjeverna Hrvatska
Hrčak ID:
269154
URI
Publication date:
27.12.2021.
Visits: 1.461 *