Original scientific paper
KAKO HRVATSKI UČENICI GOVORE ENGLESKI?
Marta Medved Krajnović
; Filozofski fakultet, Sveučilište u Zagrebu
Full text: croatian pdf 342 Kb
page 173-181
downloads: 1.166
cite
APA 6th Edition
Medved Krajnović, M. (2007). KAKO HRVATSKI UČENICI GOVORE ENGLESKI?. Metodika, 8 (14), 173-181. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/26951
MLA 8th Edition
Medved Krajnović, Marta. "KAKO HRVATSKI UČENICI GOVORE ENGLESKI?." Metodika, vol. 8, no. 14, 2007, pp. 173-181. https://hrcak.srce.hr/26951. Accessed 22 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Medved Krajnović, Marta. "KAKO HRVATSKI UČENICI GOVORE ENGLESKI?." Metodika 8, no. 14 (2007): 173-181. https://hrcak.srce.hr/26951
Harvard
Medved Krajnović, M. (2007). 'KAKO HRVATSKI UČENICI GOVORE ENGLESKI?', Metodika, 8(14), pp. 173-181. Available at: https://hrcak.srce.hr/26951 (Accessed 22 November 2024)
Vancouver
Medved Krajnović M. KAKO HRVATSKI UČENICI GOVORE ENGLESKI?. Metodika [Internet]. 2007 [cited 2024 November 22];8(14):173-181. Available from: https://hrcak.srce.hr/26951
IEEE
M. Medved Krajnović, "KAKO HRVATSKI UČENICI GOVORE ENGLESKI?", Metodika, vol.8, no. 14, pp. 173-181, 2007. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/26951. [Accessed: 22 November 2024]
Full text: english pdf 364 Kb
page 182-189
downloads: 1.353
cite
APA 6th Edition
Medved Krajnović, M. (2007). KAKO HRVATSKI UČENICI GOVORE ENGLESKI?. Metodika, 8 (14), 173-181. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/26951
MLA 8th Edition
Medved Krajnović, Marta. "KAKO HRVATSKI UČENICI GOVORE ENGLESKI?." Metodika, vol. 8, no. 14, 2007, pp. 173-181. https://hrcak.srce.hr/26951. Accessed 22 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Medved Krajnović, Marta. "KAKO HRVATSKI UČENICI GOVORE ENGLESKI?." Metodika 8, no. 14 (2007): 173-181. https://hrcak.srce.hr/26951
Harvard
Medved Krajnović, M. (2007). 'KAKO HRVATSKI UČENICI GOVORE ENGLESKI?', Metodika, 8(14), pp. 173-181. Available at: https://hrcak.srce.hr/26951 (Accessed 22 November 2024)
Vancouver
Medved Krajnović M. KAKO HRVATSKI UČENICI GOVORE ENGLESKI?. Metodika [Internet]. 2007 [cited 2024 November 22];8(14):173-181. Available from: https://hrcak.srce.hr/26951
IEEE
M. Medved Krajnović, "KAKO HRVATSKI UČENICI GOVORE ENGLESKI?", Metodika, vol.8, no. 14, pp. 173-181, 2007. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/26951. [Accessed: 22 November 2024]
Abstract
U radu se raspravlja o problematici vrednovanja vještine govorenja u
stranome (engleskome) jeziku te se detaljno prikazuju proces i rezultati vrednovanja
vještine govorenja u sklopu znanstveno-istraživačkoga projekta MZOŠ-a ‘Engleski
jezik u Hrvatskoj’. Rezultati vrednovanja pokazuju da i na kraju osnovnoškolskoga
i srednjoškolskoga obrazovanja učenici mogu komunikacijski učinkovito koristiti
engleski jezik, što jest i glavni cilj suvremene nastave stranoga jezika, no da bi bilo
poželjno dodatno poraditi na točnosti njihova usmenoga iskaza.
Keywords
nastava engleskog jezika; vještina govorenja; vrednovanje vještine govorenja
Hrčak ID:
26951
URI
https://hrcak.srce.hr/26951
Publication date:
14.5.2007.
Article data in other languages:
english
Visits: 4.024
*