Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.22210/strjez/50-2/7

Studentska procjena važnosti usvajanja pravilnoga izgovora u mađarskom kao stranom jeziku

Kristina Katalinić orcid id orcid.org/0000-0002-9015-9263 ; Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Zagreb


Full text: croatian pdf 128 Kb

page 303-320

downloads: 304

cite


Abstract

Poučavanje i usvajanje dobroga izgovora na filološkim studijima ponajviše ovisi o samom studijskom programu, broju sati predviđenih za jezične vježbe i druge jezikoslovne kolegije, kao i o kompetentnosti nastavnika koji taj studijski program izvode. Ovim se radom želi prikazati koliko se uz prenošenje teorijskih znanja u programu studija hungarologije na Filozofskom fakultetu u Zagrebu provode praktične vježbe na dobrom izgovoru, u okviru kojih kolegija i na koji način. Nadalje, dat će se kratka usporedba mađarskoga i hrvatskoga fonološkog sustava s naglaskom na elementima koji za odrasle početnike predstavljaju poteškoće u usvajanju izgovora. U trećem dijelu rada iznijet će se rezultati provedenoga istraživanja među studentima hungarologije kojim se iz njihove perspektive željela ispitati važnost pravilnoga izgovora u usvajanju mađarskoga kao stranog jezika kako bi se dobile moguće smjernice za poboljšanja postojećega i izradu novoga studijskog programa.

Keywords

govorna produkcija, izgovorna odstupanja, mađarski kao J2, poučavanje i usvajanje izgovora, samoprocjena

Hrčak ID:

270397

URI

https://hrcak.srce.hr/270397

Publication date:

16.12.2021.

Article data in other languages: english

Visits: 1.170 *