Review article
https://doi.org/10.46458/27121097.2021.27.178
RAČUNOVODSTVENA NASTAVA U DIGITALNOM OKRUŽENJU
Maja Letica
; Faculty of Economics, University of Mostar, Mostar, Bosnia and Herzegovina
Mirela Mabić
orcid.org/0000-0002-1529-7797
; Faculty of Economics, University of Mostar, Mostar, Bosnia and Herzegovina
Ivana Dropulić
orcid.org/0000-0003-3128-706X
; Faculty of Economics, University of Split, Split, Croatia
Abstract
Pogled unazad godinu dvije, pokazuje da je nastava u digitalnom okruženju promatrana u kontekstu računovodstva predstavljala poseban izazov u smislu organizacije, kreativnosti i provedbe čitavog procesa kako bi se studentima omogućilo jednako stjecanje znanja kao u klasičnoj nastavi. Navedeno je bilo posebno zahtjevno za obrazovne ustanove koje ranije nisu, barem u nekoj mjeri, primjenjivale određene oblike online nastave.
Rad je kroz istraživanje provedeno na studentima Ekonomskog fakulteta, koji su slušali jedan ili više računovodstvenih kolegija u pandemijskoj akademskoj 2020/2021. godini, nastojao ponuditi odgovore na pitanja o stupnju zadovoljstva studenata nastavom u digitalnom okruženju, koje su to prednosti i nedostatci ovako realizirane nastave te u kojim aspektima ima prostora za unaprjeđenje kada se u kontekstu nastave u digitalnom okruženju razmatra nastava iz računovodstvenih kolegija.
Keywords
računovodstvo; online nastava; studenti; računovodstveni kolegiji;
Hrčak ID:
271509
URI
Publication date:
28.12.2021.
Visits: 1.134 *