Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 28.12.2021.
  • Objavljen na Hrčku: 28.01.2022.

Sadržaj

Puni tekst

UTJECAJ ODABRANIH FINANCIJSKIH POKAZATELJA I BRUTO DOMAĆEG PROIZVODA NA USPJEŠNOST REKLAMNIH PODUZEĆA - STUDIJA SLUČAJA IZ REPUBLIKE HRVATSKE (str. 52-71)

Suzana Keglević Kozjak, Vladimir Kovšca, Tanja Šestanj-Perić
Prethodno priopćenje


OPASNOSTI FINANCIRANJA DUGOM: VANJSKI DUG I NJEGOVE IMPLIKACIJE NA EKONOMSKI RAST NIGERIJE (str. 94-121)

Rasheed Oyaromade, Olayinka Kehinde Binuomoyo, Akin George Ogunleye
Prethodno priopćenje


UTJECAJ AGENCIJSKIH TROŠKOVA NA FINANCIJSKE PERFORMANSE LISTANIH PODUZEĆA ZA PROIZVODNJU ROBA ŠIROKE POTROŠNJE U NIGERIJI (str. 122-148)

Olagunju Adebayo, Adebayo Aderemi Olalere, Adenle Oluwatimileyin Esther, Bamidele Comfort Olaitan
Prethodno priopćenje


UČINKOVITOST OCJENE PERFORMANSI DOBAVLJAČA U DINAMIČKOM POSLOVNOM OKRUŽENJU KORIŠTENJEM ANALIZE OMEĐIVANJA PODATAKA (DEA) (str. 164-177)

Bayode Olusanya Babatunde, Adeniran Rahmon Tella, Theophilus T. Onewo
Pregledni rad


ACCOUNTING TEACHING IN A DIGITAL ENVIRONMENT (str. 178-192)

Maja Letica, Mirela Mabić, Ivana Dropulić
Pregledni rad


PROFESSIONAL ACCOUNTING EDUCATION IN BOSNIA AND HERZEGOVINA (str. 193-214)

Gabriela Čilić Kardov
Pregledni rad


Posjeta: 15.217 *