Review article
https://doi.org/10.46458/27121097.2021.27.193
PROFESIONALNA RAČUNOVODSTVENA EDUKACIJA U BOSNI I HERCEGOVINI
Gabriela Čilić Kardov
; SRRiF-FBiH, Mostar, B&H
Abstract
Cilj ovoga rada je prikazati stanje profesionalne računovodstvene edukacije u Bosni i Hercegovini, a koja podrazumijeva edukaciju i uvježbavanje koje se nadograđuje na opću edukaciju i daje profesionalna znanja (tehničku kompetenciju), profesionalne vještine i profesionalne vrijednosti, etiku i stavove. Kao okvir za prikaz profesionalne računovodstvene edukacije koristit će se najvažniji elementi Globalnog modela računovodstvene edukacije (Watty et al., 2012., 2013. i 2014). Ovaj model je utemeljen Međunarodnim standardima edukacija kojima je cilj uspostaviti mjerila za profesionalnu računovodstvenu edukaciju u svijetu, te osigurati kvalitetu i dosljednost u računovodstvenom obrazovanju.
Keywords
računovodstvena profesija; Globalni model računovodstvene edukacije; profesionalna računovodstvena edukacija; Međunarodni standardi edukacije (MSE); akreditacija računovodstvenih programa;
Hrčak ID:
271510
URI
Publication date:
28.12.2021.
Visits: 1.378 *