Case report
Izvannastavna aktivnost u službi razvoja grafomotorike i poduzetništva
Nada Peretić
orcid.org/0000-0003-3852-4240
; OŠ „Slava Raškaj“ Ozalj
Abstract
Odgajanje i poučavanje učenika mlađe školske dobi u vremenu prezasićenom digitalnim tehnologijama
poseban je izazov za svakog učitelja. S jedne strane digitalni alati omogućuju nam
dinamičnost i zornost u nastavi, što je vrlo korisno i poticajno. S druge strane, u prvi razred dolaze
nam učenici kojima su omiljene „igračke“ pametni telefoni i tableti pa nemaju dovoljno razvijenu
finu motoriku šake. Potrebne su im aktivnosti koje će im pomoći da razviju grafomotoriku i lakše
nauče pisati, jer njihove svakodnevne aktivnosti i igre ne uključuju rad rukama. Jedno od mogućih
rješenja ovog problema je izvannastavna aktivnost u kojoj će učenici učiti šivati. Kroz ovaj tip
aktivnosti ostvarujemo svih sedam međupredmetnih tema: Građanski odgoj i obrazovanje,
Održivi razvoj, Osobni i socijalni razvoj, Učiti kako učiti, Zdravlje, Uporaba IKT, a naglasak je
na međupredmetnoj temi Poduzetništvo, budući da su rezultati našeg rada proizvodi koje
prodajemo.
Keywords
Izvannastavne aktivnosti; grafomotorika; poduzetništvo; međupredmetne teme
Hrčak ID:
273552
URI
Publication date:
1.3.2022.
Visits: 718 *