Skip to the main content

Original scientific paper

Društveno odgovorno ponašanje kupaca prilikom kupovine odjevnih predmeta

Anica Hunjet ; University North, University Center Varaždin, Croatia
Nikolina Herceg ; University North, University Center Varaždin, Croatia
Dijana Vuković ; University North, University Center Varaždin, Croatia


Full text: croatian pdf 2.108 Kb

page 199-210

downloads: 226

cite

Supplements: Tekstil_hunjet et al.pdf


Abstract

Društveno odgovorno ponašanje predstavlja svijest o novom položaju i značenju koje proizvođači imaju u suvremenom, globalnom društvu u očima svojih potrošača. Svjesna i odgovorna kupovina je ona vrsta odabira odjevnog predmeta u kojoj je potrošač svjestan svog odabira u etičkom i ekološkom smislu, što znači da pri odabiru odjevnog predmeta vodi računa o samome sebi, vlastitim potrebama i zadovoljenju istih, ali i o potrebama društva i prirode. Cilj rada bio je istražiti koliko je potrošača društveno odgovornih i u kojoj mjeri su upoznati s pojmom društveno odgovornog ponašanja, kao i jesu li sami kupci društveno odgovorne osobe te u konačnici pokušati shvatiti na koji način razmišljaju i ponašaju se prilikom kupovine odjevnih predmeta. Istraživanjem se pokazalo kako je većina ispitanika svjesna i upoznata s pojmom društveno odgovornog ponašanja, iako poznavanju pojma i unatoč rastućoj važnosti tog pojma, tako se ne ponašaju.

Keywords

društveno odgovorno ponašanje; ponašanje potrošača; društvena odgovornost; potrošačka odgovornost; kupovina odjevnih predmeta

Hrčak ID:

275203

URI

https://hrcak.srce.hr/275203

Publication date:

18.9.2020.

Visits: 527 *