Review article
STAVOVI POTROŠAČA O UTJECAJU DRUŠTVENIH MREŽA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI
Lucija Tomašek
; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia
Iva Gregurec
orcid.org/0000-0002-2429-0335
; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia
Abstract
U današnje vrijeme razvoj tehnologije očigledno mijenja stil života pojedinaca. Stoga se tim promjenama moraju prilagoditi i poduzeća ukoliko žele biti uz svoje potrošače i zadržati ih. Upravo su društvene mreže te koje imaju veliki utjecaj na potrošače i njihovo ponašanje prilikom donošenja odluke o kupnji. Prema tome, poduzeća moraju osmisliti pravu strategiju za provođenje marketinške kampanje putem društvenih mreža kako bi njihovo poslovanje bilo uspješno. Ovaj rad prikazuje teorijski okvir utjecaja društvenih mreža na donošenje odluke o kupnji od strane potrošača te rezultate provedenog istraživanja kako bi se vidjelo koliki je taj utjecaj na hrvatskom tržištu.
Keywords
marketinške aktivnosti; digitalni marketing; društvene mreže; ponašanje potrošača; odluka o kupnji
Hrčak ID:
275583
URI
Publication date:
15.3.2022.
Visits: 1.942 *