Skip to the main content

Review article

STAVOVI POTROŠAČA O UTJECAJU DRUŠTVENIH MREŽA NA DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI

Lucija Tomašek ; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia
Iva Gregurec orcid id orcid.org/0000-0002-2429-0335 ; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia


Full text: croatian pdf 346 Kb

page 63-76

downloads: 909

cite


Abstract

U današnje vrijeme razvoj tehnologije očigledno mijenja stil života pojedinaca. Stoga se tim promjenama moraju prilagoditi i poduzeća ukoliko žele biti uz svoje potrošače i zadržati ih. Upravo su društvene mreže te koje imaju veliki utjecaj na potrošače i njihovo ponašanje prilikom donošenja odluke o kupnji. Prema tome, poduzeća moraju osmisliti pravu strategiju za provođenje marketinške kampanje putem društvenih mreža kako bi njihovo poslovanje bilo uspješno. Ovaj rad prikazuje teorijski okvir utjecaja društvenih mreža na donošenje odluke o kupnji od strane potrošača te rezultate provedenog istraživanja kako bi se vidjelo koliki je taj utjecaj na hrvatskom tržištu.

Keywords

marketinške aktivnosti; digitalni marketing; društvene mreže; ponašanje potrošača; odluka o kupnji

Hrčak ID:

275583

URI

https://hrcak.srce.hr/275583

Publication date:

15.3.2022.

Article data in other languages: english

Visits: 1.942 *