Skip to the main content

Review article

ZADOVOLJSTVO KUPACA U PROCESU ONLINE KUPOVINE

Augustina Krušlin ; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia
Damir Dobrinić orcid id orcid.org/0000-0002-8489-2688 ; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia


Full text: croatian pdf 616 Kb

page 165-178

downloads: 506

cite


Abstract

Cilj ovog rada je istražiti zadovoljstvo kupaca u online kupnji. U skladu s ciljem istražio se utjecaj dostave, cijena, kvalitete proizvoda, sigurnosti kupnje, vremena kupnje te dostupnosti informacija na zadovoljstvo kupaca u online kupnji. Temeljem analize literature predložen je konceptualan model i oblikovane hipoteze. Za testiranje modela i hipoteza korištena je metoda modeliranja strukturnih jednadžbi uz pomoć softverskog paketa SPSS AMOS 26. Za potrebe istraživanja provedena je anketa putem interneta te je prikupljeno 286 odgovora. Rezultati istraživanja pokazuju pozitivnu korelaciju između kvalitete proizvoda, sigurnosti kupnje te vremena kupnje i zadovoljstva kupaca, pozitivna korelacija između dostave, cijena te dostupnosti informacija i zadovoljstva kupaca nije utvrđena.

Keywords

dostava; cijene; kvaliteta; sigurnost; vrijeme; dostupnost informacija; zadovoljstvo kupaca

Hrčak ID:

275591

URI

https://hrcak.srce.hr/275591

Publication date:

15.3.2022.

Visits: 1.201 *