Professional paper
TIMSKI RAD SPECIJALNOG I REHABILITACIJSKOG PEDAGOGA TE PRATITELJA DJETETA SA SMANJENOM POKRETLJIVOŠĆU U VRTIĆU
Barbara Vindiš Bratušek
; OŠ dr. Ljudevita Pivka, Ptuj
Abstract
Timski rad u procesu odgoja i obrazovanja preduvjet je kvalitetnog odgojno- obrazovnog rada na svim razinama odgoja i obrazovanja. Potreba za dobrim timskim radom vrlo je izražena kod djece s posebnim potrebama, kojima se pružaju različite vrste pomoći, pa i izvanškolske, a kod kojih je napredak sporiji u odnosu na djecu bez nedostataka. Djeca s težim i teškim smetnjama kretanja, kao skupina djece s posebnim potrebama, imaju pravo na stalnog ili privremenog pratitelja. Pratitelj predstavlja važnu poveznicu između djeteta, odgojno-obrazovne ustanove, roditelja i pružatelja dodatne stručne pomoći. Na temelju toga, u članku je prikazana važnost pratitelja u odnosu na navedene aktere i tako istaknuta važnost timskog rada u takvim slučajevima.
Keywords
timski rad, djeca sa smanjenom pokretljivošću, pratitelj, specijalni i rehabilitacijski pedagog
Hrčak ID:
275984
URI
Publication date:
1.6.2022.
Visits: 624 *