Skip to the main content

Review article

Znanje kao bitni popratni proizvod istraživačke zajednice

Marjan Šimenc ; Faculty of Philosophy, Ljubljana, Slovenia


Full text: croatian pdf 362 Kb

page 47-59

downloads: 768

cite


Abstract

Filozofija za djecu veoma je uspješan program poučavanja filozofije, čija metoda se sve više upotrebljava i u drugim područjima, posebno u poučavanju kritičkog mišljenja, moralnog odgoja i građanskog odgoja. Autor pokušava pokazati da učinkovitost metode ne proizlazi samo iz premještanja težišta s učitelja na učenika, i s učenika na zajednicu, nego zasluge za široki spektar učinaka ovog programa treba prije svega pripisati posebnoj ulozi učitelja u zajednici istraživanja, koja omogućuje uspostavljanje procesa u kojem i samo znanje dobiva status bitnoga popratnog rezultata.

Keywords

istraživačka zajednica; obrazovni ciljevi; znanje; relevantni popratni proizvod; filozofija za djecu

Hrčak ID:

27853

URI

https://hrcak.srce.hr/27853

Publication date:

19.8.2008.

Article data in other languages: english

Visits: 2.257 *