Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Znanje kao bitni popratni proizvod istraživačke zajednice

Marjan Šimenc ; Filozofski fakultet, Ljubljana, Slovenija


Puni tekst: hrvatski pdf 362 Kb

str. 47-59

preuzimanja: 768

citiraj


Sažetak

Filozofija za djecu veoma je uspješan program poučavanja filozofije, čija metoda se sve više upotrebljava i u drugim područjima, posebno u poučavanju kritičkog mišljenja, moralnog odgoja i građanskog odgoja. Autor pokušava pokazati da učinkovitost metode ne proizlazi samo iz premještanja težišta s učitelja na učenika, i s učenika na zajednicu, nego zasluge za široki spektar učinaka ovog programa treba prije svega pripisati posebnoj ulozi učitelja u zajednici istraživanja, koja omogućuje uspostavljanje procesa u kojem i samo znanje dobiva status bitnoga popratnog rezultata.

Ključne riječi

istraživačka zajednica; obrazovni ciljevi; znanje; relevantni popratni proizvod; filozofija za djecu

Hrčak ID:

27853

URI

https://hrcak.srce.hr/27853

Datum izdavanja:

19.8.2008.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.257 *