Original scientific paper
https://doi.org/10.38190/ope.12.1.4
Percepcija i komunikacija brenda poslodavaca – u slučaju regrutacije što poslodavci komuniciraju, a kako ih kandidati vide?
Sandra Barjaktarović
; Faculty of Organizational Sciences, University of Belgrade
Abstract
Cilj je ovog rada analizirati u kojoj su mjeri usuglašene komunikološke strategije brenda poslodavca pri regrutaciji, s percepcijom brenda poslodavca preko potencijalnih kandidata. Istraživani su sadržaji oglasa za posao najuspješnijih poslodavaca u Srbiji u kontekstu brenda poslodavca. Analiziran je 291 oglas za posao 18 najpoželjnijih poslodavaca objavljenih na Infostud platformi u periodu ožujak ‒ lipanj 2021., urađena je kvalitativna i kvantitativna analiza. Na osnovu rezultata zaključeno je da su kompanije sa snažnom poslovnim reputacijom veoma popularni poslodavci, nevezano od razvijenosti dosljedne strategije komunikacije brenda poslodavca. U oglasima se najčešće komunicira o radnom okruženju i mogućnostima za sticanje znanja, a najmanje komunicirani faktori su oni koji se tiču sigurnosti na poslu i liderstva. U oglasima za niže pozicije, statistički češće komunicirani faktori su oni vezani za zaradu, bonuse i nagrađivanje.
Keywords
brend poslodavca; regrutacija; komunikacije; korporativna reputacija
Hrčak ID:
279721
URI
Publication date:
28.6.2022.
Visits: 1.428 *