Agroeconomia Croatica, Vol. 12 No. 1, 2022.
Professional paper
Mogućnosti primjene netnografije na vinski sektor Balkana
Uroš Valčić
Vlade Zarić
orcid.org/0000-0002-8345-0327
; Poljoprivredni fakultet, Sveučilište u Beogradu, Nemanjina 6, Beograd, Republika Srbija
Abstract
U radu je prezentirano istraživanje koje se bavi promatranjem i analizom prisutnosti odabranih vinarija na Balkanu u digitalnom okruženju. Uzorak koji se sastoji od malih, srednjih i velikih vinarija iz Slovenije, Hrvatske, Srbije i Sjeverne Makedonije je reprezentativan. Analiza prisutnosti u digitalnom svijetu ostvaruje se primjenom metode netnografije, što znači promatranje i analiza društvenih skupina ili pojava u digitalnom svijetu. Netnografija potječe iz etnografije i kvalitativna je metoda koja koristi internetsko pretraživanje za prikupljanje podataka. Cilj je ovog istraživanja dati prikaz postojanja odabranih balkanskih vinarija u digitalnom svijetu kroz postojanje mrežne, web-stranice, kao i važnost te prisutnosti u cilju približavanja potencijalnim kupcima. Utvrđeno je da su sve velike vinarije iz navedenih zemalja, s izuzetkom jedne iz Hrvatske, prisutne u digitalnoj sferi postojanjem mrežne stranice. Od ukupnog broja vinarija srednje veličine u tim zemljama, većina vinarija srednjih kapaciteta ima svoju web-stranicu. Što se tiče ukupnog broja malih vinarija u svim zemljama, nešto malo iznad polovine ima web-stranicu.
Keywords
netnografija, digitalni marketing, balkanske vinarije, web-stranica
Hrčak ID:
280456
URI
Publication date:
30.6.2022.
Visits: 865 *