Skip to the main content

Professional paper

Mogućnosti primjene netnografije na vinski sektor Balkana

Uroš Valčić
Vlade Zarić orcid id orcid.org/0000-0002-8345-0327 ; Poljoprivredni fakultet, Sveučilište u Beogradu, Nemanjina 6, Beograd, Republika Srbija


Full text: croatian pdf 4.090 Kb

page 79-84

downloads: 191

cite


Abstract

U radu je prezentirano istraživanje koje se bavi promatranjem i analizom prisutnosti odabranih vinarija na Balkanu u digitalnom okruženju. Uzorak koji se sastoji od malih, srednjih i velikih vinarija iz Slovenije, Hrvatske, Srbije i Sjeverne Makedonije je reprezentativan. Analiza prisutnosti u digitalnom svijetu ostvaruje se primjenom metode netnografije, što znači promatranje i analiza društvenih skupina ili pojava u digitalnom svijetu. Netnografija potječe iz etnografije i kvalitativna je metoda koja koristi internetsko pretraživanje za prikupljanje podataka. Cilj je ovog istraživanja dati prikaz postojanja odabranih balkanskih vinarija u digitalnom svijetu kroz postojanje mrežne, web-stranice, kao i važnost te prisutnosti u cilju približavanja potencijalnim kupcima. Utvrđeno je da su sve velike vinarije iz navedenih zemalja, s izuzetkom jedne iz Hrvatske, prisutne u digitalnoj sferi postojanjem mrežne stranice. Od ukupnog broja vinarija srednje veličine u tim zemljama, većina vinarija srednjih kapaciteta ima svoju web-stranicu. Što se tiče ukupnog broja malih vinarija u svim zemljama, nešto malo iznad polovine ima web-stranicu.

Keywords

netnografija, digitalni marketing, balkanske vinarije, web-stranica

Hrčak ID:

280456

URI

https://hrcak.srce.hr/280456

Publication date:

30.6.2022.

Article data in other languages: english

Visits: 865 *