Skip to the main content

Original scientific paper

RAZVITAK HRVATSKE MALOPRODAJE I EKONOMSKO OKRUŽENJE

Ivan-Damir Anić


Full text: croatian pdf 532 Kb

page 883-902

downloads: 5.333

cite


Abstract

U pozadini su dinamičkih promjena u hrvatskoj maloprodaji brojni čimbenici, a posebno se ističe ekonomsko okruženje. Rastući BDP idohoci pridonose rastućoj potrošnji i rastućem maloprodajnom prometu. Niska kupovna moć i nedovoljni rast BDP ograničavaju rast maloprodajnog prometa. Potrošači traže najjeftinije izvore kupnje, što intenzivira cjenovnu konkurenciju, okrupnjivanje i koncentraciju tržišnog udjela u maloprodaji. Pobjednici su sustavi za masovnu distribuciju, a gubitnici su neovisni i nerestrukturirani maloprodavači, koji moraju primijeniti strategije strukturalnog prilagođivanja radi povećanja konkurentnosti cijena i trgovačke ponude.

Keywords

Hrčak ID:

28383

URI

https://hrcak.srce.hr/28383

Publication date:

15.10.2002.

Article data in other languages: english

Visits: 7.122 *