Ethnological Research, No. 27, 2022.
Professional paper
https://doi.org/10.32458/ei.27.11
Učenje kroz igru: edukativni programi uz izložbeni projekt Igračke – djetinjstvo zauvijek
Silvia Vrsalović
; Ethnographic Museum, Zagreb
Željka Jelavić
; Ethnographic Museum, Zagreb
Abstract
Tekst donosi prikaz edukativnih programa održanih uz izložbeni projekt
Igračke – djetinjstvo zauvijek. Programi su održani za različite skupine muzejskih
posjetitelja: vrtićke skupine, učenike osnovnih i srednjih škola, studente,
umirovljenike, pripadnike ranjivih društvenih skupina, odrasle individualne
posjetitelje i obitelji. Ključni su elementi učenja interakcija kroz igru i
angažman emocija kao bitni čimbenici muzejskoga iskustva.
Keywords
muzejska pedagogija, edukativni programi, igračke, učenje kroz igru
Hrčak ID:
289692
URI
Publication date:
30.12.2022.
Visits: 883 *