History Teaching, Vol. 33 No. 1, 2022.
Professional paper
Heroine znanosti: žene u znanosti 20. i 21. stoljeća
Suzana Pešorda
; Sesvete Gymnasium, Zagreb
Abstract
Autorica u radu predstavlja, objašnjava i analizira realizaciju ishoda iz kurikuluma Povijesti kroz izbornu temu: „Heroine znanosti: žene u znanosti 20. i 21. stoljeća“. Prikazuje kako se preko školskog projekta, projektne i istraživačke nastave može realizirati odgovarajuće ishode u četvrtom razredu gimnazije iz domene: „Znanost i tehnologija“ (ishod POV SŠ C.4.1. Učenik vrednuje razvoj tehnologije i izume koji su promijenili život čovjeka u 20. i 21. stoljeću) i iz domene „Filozofsko-religijsko-kulturno područje“ (ishod POV SŠ E.4.1. Učenik prosuđuje ljudsko stvaralaštvo u 20. i 21. stoljeću). Izdvaja povjesničarske vještine i tehničke koncepte pomoću kojih se realiziraju ishodi iz navedene izborne teme i utječe na razvoj kritičkog mišljenja.
Keywords
izborne teme; ishodi u kurikulumu; povjesničarske vještine i koncepti; realizacija ishoda i komplementarnost kurikuluma
Hrčak ID:
294360
URI
Publication date:
31.12.2022.
Visits: 1.089 *