Skip to the main content

Professional paper

ČITALAČKO TAKMIČENJE – POTICAJ ZA UČENJE ENGLESKOG JEZIKA

Nataša Šulin ; Srednja zdravstvena in kozmetična šola Maribor


Full text: croatian pdf 126 Kb

page 22-26

downloads: 146

cite


Abstract

Cilj ovog rada bio je ispitati dobrobiti čitanja strane (engleske) literature u svrhu učenja i usvajanja stranog jezika kod srednjoškolaca. Prije svega željeli smo se fokusirati na prednosti takozvanog ekstenzivnog čitanja i engleskih čitalačkih takmičenja, na kojima u velikom broju svake godine sudjeluju učenici naše škole. Knjige su obično tanke, jednostavne i dosta interesantne, pa tako prikladne za učenike različitih jezičnih sposobnosti. Među ovogodišnjim natjecateljima-čitačima odlučili smo sprovesti anketu da bi saznali iz prve ruke dali ih ima, odnosno koje su koristi sudjelovanja na takvom takmičenju. Upitnik odnosio se na čitalačke navike ispitanika i utjecaje takmičenja na njihove jezičke vještine i motivaciju. Rezultati su pokazali niz pozitivnih učinaka takvih natjecanja, od usvajanja novog vokabulara, boljih čitalačkih i ostalih vještina, pa do većeg samopouzdanja, ali što je najvažnije, primijećen je veći interes za čitanje općenito.

Keywords

čitanje, prednosti, srednjoškolci, strana literatura, upitnik

Hrčak ID:

294896

URI

https://hrcak.srce.hr/294896

Publication date:

1.7.2023.

Visits: 398 *