Skip to the main content

Original scientific paper

Uloga odgojitelja u pričanju priče

Josipa Siketić
Tamara Turza-Bogdan ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Čakovec – Zagreb


Full text: croatian pdf 168 Kb

page 31-46

downloads: 561

cite


Abstract

U radu se polazi od važnosti pričanja priče za razvoj rane pismenosti u dječjem vrtiću. Prikazuju se rezultati istraživanja koje je provedeno na uzorku od 348 ispitanika. Cilj istraživanja bio je dobiti uvid u odgojiteljeve kompetencije pričanja priča. Pritom se nastojalo utvrditi na koji način odgojitelji pričaju priče djeci i uključuju li djecu u takvu aktivnost te koje aktivnosti provode nakon pričanja priča i kako ih provode. Deskriptivna analiza rezultata pokazala je da odgojitelji u velikoj mjeri pričaju priče koristeći se različitim rekvizitima i poticajima za pričanje. Na temelju dobivenog uvida predlažemo buduća istraživanja u smjeru analize dječjega diskursa i odgojiteljskih kompetencija u razvoju rane pismenosti.

Keywords

dječji vrtić; odgojitelji; pričanje priča; rana pismenost

Hrčak ID:

296910

URI

https://hrcak.srce.hr/296910

Publication date:

28.12.2022.

Visits: 1.200 *