Skip to the main content

Professional paper

Socijalni marketing u HIV/AIDS preventivnim programima

Tatjana Nemeth Blažić ; Croatian Institute of Public Health, Zagreb, Croatia
Iva Jovović ; UNAIDS - UN Joint Programme to Combat HIV//AIDS


Full text: croatian PDF 1.941 Kb

page 21-34

downloads: 194

cite


Abstract

Cilj ovog rada je prikazati metode socijalnog marketinga koje smo koristili u okviru programa
rada centara za HIV savjetovanje i testiranje. U području prevencije HIV/AIDS-a programi
socijalnog marketinga pokazali su se kao učinkovita metoda u odgovoru na epidemiju HIV-a
pomažući u prihvaćanju i popularizaciji proizvoda i usluga koje se nude za prevenciju, a čime
značajno doprinose u cjelokupnom radu zaustavljanja i sprečavanja širenja HIV infekcije i
AIDS-a. Osim u području prevencije HIV/AIDS-a, metode socijalnog marketinga koriste se u
raznim područjima preventivne medicine kao važna komponenta u radu na očuvanju i
unapređenju zdravlja.

Keywords

socijalni marketing,HIV savjetovanje i testiranje,prevencija HIV/AIDS-a

Hrčak ID:

299161

URI

https://hrcak.srce.hr/299161

Publication date:

7.1.2012.

Visits: 413 *