Professional paper
METODE RADA U PREDŠKOLSKOM TJELESNOM ODGOJU
Deborah Strelec
; Osnovna škola Markovci, ogranak dječji vrtić
Abstract
Jedno od najvažnijih područja za razvoj djeteta je kretanje. Uspješno zadovoljavanje takve potrebe, zajedno sa svim drugim važnim potrebama, utječe na smjer razvoja djetetove osobnosti kao takve. Osim dobro poznate činjenice da kretanje održava i jača zdravlje, što utječe na mnoga područja djetetovog razvoja, kako društveno, emocionalno, kognitivno, osobno, fizičko, tako i intelektualno te u konačnici i na razvoj govora. U smislu poučavanja kretanja djece, odnosno tjelesnog odgoja u predškolskom razdoblju, stručnjaci imaju različita mišljenja. Neki tvrde kako bi stručnjaci trebali uključiti metode kao što su tumačenje, demonstracija i razgovor u program aktivnosti kretanja. Drugi dijele metode aktivnosti kretanja predškolske djece u metodu poligona, metodu postaje i metodu igre. U ovom članku želimo predstaviti neke metode rada vezane uz kretanje i sport koje koristimo pri radu s predškolskom djecom. Koju metodu odabrati u samom radu ovisi o ciljevima koje želimo postići. Odgovarajući izbor metode rada, s jedne strane, omogućava odgajatelju veću kreativnost, a s druge strane, dijete traži najprikladnije načine rješavanja različitih zadataka kretanja, izražavanja pokreta i opuštenog izražavanja vlastite kreativnosti.
Keywords
metode rada vezane uz kretanje i sport, dijete, metode rada.
Hrčak ID:
302067
URI
Publication date:
1.7.2023.
Visits: 982 *