Professional paper
PROVEDBA PRAKTIČNE NASTAVE SESTRINSTVA NA ODJELU ZA TRAUMATOLOGIJU UKC MARIBOR
Nataša Rotar
; Srednja zdravstvena i kozmetička škola Maribor
Abstract
Stjecanje vještina i kompetencija za profesiju medicinskog tehničara u kliničkom okruženju ključno je za usvajanje već stečenog znanja u simuliranom školskom okruženju. Studenti su suočeni sa stvarnim sestrinskim problemima koji se stalno mijenjaju. Dolaze u kontakt sa svim dobnim skupinama od beba, djece, adolescenata, odraslih i naravno starijih osoba. Osjećaji učenika pri prvom kontaktu s oboljelima vrlo su različiti. Velika većina učenika sposobna je povezati znanja stečena u simuliranom školskom okruženju sa stvarnim kliničkim okruženjem. Neki učenici smatraju da je ovo zanimanje jako teško i ne vide se u ovom zanimanju u budućnosti. Neki studenti, međutim, ne znaju kako iskoristiti svoje stečeno znanje u kliničkom okruženju jer nemaju samopouzdanja ili ih koči pomisao da su očekivali nešto drugačije. Bez obzira kojoj skupini studenti pripadaju, nastavnik praktične nastave ključan je za optimalnu povezanost škole i kliničkog okruženja.
Keywords
sestrinstva, praktična nastava, student, nastavnik praktične nastave
Hrčak ID:
303190
URI
Publication date:
1.7.2023.
Visits: 330 *