Professional paper
PROVEDBA PROJEKTA "HRVATSKI ZA PRVE RAZREDE: PREDMETNA PODRUČJA A, B, C NA MREŽI" U GIMNAZIJI PETRA PRERADOVIĆA VIROVITICA - ISKUSTVA I REZULTATI PROVEDBE MREŽNIH AKTIVNOSTI
Vera Žužić
; Gimnazija Petra Preradovića Virovitica, Virovitica
Josip Strija
; Gimnazija Petra Preradovića Virovitica, Virovitica
Abstract
U tekstu ćemo predstaviti provedbu projekta „Hrvatski za prve razrede: predmetna područja A, B, C na mreži“ u Gimnaziji Petra Preradovića Virovitica s ciljem povećanja razine usvojenosti nastavnih ishoda iz područja hrvatskog jezika. Projekt se provodio na mreži, kao izvannastavna aktivnost, a učenicima su osim edukacija uživo na kraju ostale dostupne snimke predavanja i radionica, radni zadatci i gotove prezentacije. Učenici su sudjelovali u deset susreta s ciljem poboljšanja rezultata testiranja provedenog na početku. Svaka tema započinjala je videosusretom s pojašnjenjima sadržaja nakon čega su učenici samostalno radili na zadatcima. Školska knjižnica imala je važnu ulogu u projektu, pripremajući zadatke i pružajući resurse za podršku online edukaciji. Evaluacija je pokazala pozitivne rezultate u postignućima učenika i poboljšanju usvajanja nastavnog gradiva. Projekt je istaknuo važnost integracije tehnologije i obrazovanja te potrebu za inovativnim pristupima nastavi hrvatskoga jezika.
Keywords
projekt, Hrvatski jezik, mrežna edukacija, školska knjižnica, usvajanje nastavnih ishoda
Hrčak ID:
304683
URI
Publication date:
1.7.2023.
Visits: 413 *