Skip to the main content

Preliminary communication

https://doi.org/10.3935/ljsr.v30i1.445

ZELENI SOCIJALNI RAD I EKOLOŠKA SVIJEST IZ PERSPEKTIVE STUDENATA SOCIJALNOG RADA

Veronika Lesić orcid id orcid.org/0000-0002-9084-2409 ; Women's group Karlovac "Korak"; Karlovac, Croatia
Ivona Tomurad ; CERANEO - Center for Non-Profit Development organization
Ana Opačić ; Department of Social Work, Faculty of Law, University of Zagreb, Zagreb, Croatia
Marina Milić Babić ; Department of Social Work, Faculty of Law, University of Zagreb, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 309 Kb

page 185-205

downloads: 380

cite


Abstract

Studenti socijalnog rada važan su segment budućnosti profesije socijalnog rada, stoga ulaganje u njihovo obrazovanje donosi višestruke dobrobiti praksi socijalnog rada. Cilj ovog rada bio je dobiti uvid u razinu ekološke svijesti studenata socijalnog rada te u njihove stavove o zelenom socijalnom radu. Provedeno je kvantitativno istraživanje u kojem je sudjelovalo 349 studenta/ica prijediplomskog programa socijalnog rada i diplomskog programa socijalne politike i socijalnog rada. U radu su prikazani ključni koncepti koji su u fokusu ovog istraživanja: zeleni socijalni rad, ekološka svijest i uloga studenata. Rezultati ukazuju da se studenti uglavnom nisu upoznali sa zelenim socijalnim radom tijekom studiranja te da više od polovice studenata uopće nije čulo za pojam zeleni socijalni rad. Ekološki prihvatljiva ponašanja učestalo su prisutna među studentima socijalnog rada, no postoji prostor za još pažljivijim odnosom prema potrošnji vode i elektroničkim uređajima, pažljivijem odnosu prema papirnatim proizvodima, recikliranju i korištenju dugotrajnih proizvoda. Uloga visokog obrazovanja u edukaciji i senzibilizaciji studenta za ovo područje otvara se kao tema od interesa za razvoj obrazovnih kurikuluma.

Keywords

zeleni socijalni rad; ekološka svjesnost; studenti

Hrčak ID:

306609

URI

https://hrcak.srce.hr/306609

Publication date:

10.7.2023.

Article data in other languages: english

Visits: 1.020 *