Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.3935/ljsr.v30i1.445

ZELENI SOCIJALNI RAD I EKOLOŠKA SVIJEST IZ PERSPEKTIVE STUDENATA SOCIJALNOG RADA

Veronika Lesić orcid id orcid.org/0000-0002-9084-2409 ; Ženska grupa Karlovac »Korak«
Ivona Tomurad ; CERANEO- Centar za razvoj neprofitnih organizacija
Ana Opačić ; Studijski centar socijalnog rada, Pravni Fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Marina Milić Babić ; Studijski centar socijalnog rada, Pravni Fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 309 Kb

str. 185-205

preuzimanja: 418

citiraj


Sažetak

Studenti socijalnog rada važan su segment budućnosti profesije socijalnog rada, stoga ulaganje u njihovo obrazovanje donosi višestruke dobrobiti praksi socijalnog rada. Cilj ovog rada bio je dobiti uvid u razinu ekološke svijesti studenata socijalnog rada te u njihove stavove o zelenom socijalnom radu. Provedeno je kvantitativno istraživanje u kojem je sudjelovalo 349 studenta/ica prijediplomskog programa socijalnog rada i diplomskog programa socijalne politike i socijalnog rada. U radu su prikazani ključni koncepti koji su u fokusu ovog istraživanja: zeleni socijalni rad, ekološka svijest i uloga studenata. Rezultati ukazuju da se studenti uglavnom nisu upoznali sa zelenim socijalnim radom tijekom studiranja te da više od polovice studenata uopće nije čulo za pojam zeleni socijalni rad. Ekološki prihvatljiva ponašanja učestalo su prisutna među studentima socijalnog rada, no postoji prostor za još pažljivijim odnosom prema potrošnji vode i elektroničkim uređajima, pažljivijem odnosu prema papirnatim proizvodima, recikliranju i korištenju dugotrajnih proizvoda. Uloga visokog obrazovanja u edukaciji i senzibilizaciji studenta za ovo područje otvara se kao tema od interesa za razvoj obrazovnih kurikuluma.

Ključne riječi

zeleni socijalni rad; ekološka svjesnost; studenti

Hrčak ID:

306609

URI

https://hrcak.srce.hr/306609

Datum izdavanja:

10.7.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.170 *