Professional paper
UČINKOVIT RAD U NASTAVI TALIJANSKOG JEZIKA
Miranda Majcan Rajković
; Srednja šola Izola, Izola, Slovenija
Abstract
Prilikom podučavanja stranog jezika, osim ostvarivanja ciljeva definiranih u kurikulumu, nastavnik treba poticati učenike da aktivno koriste jezične vještine i razumiju strani jezik. Cilj nastave stranih jezika je razviti one sposobnosti koje omogućuju učeniku da prenosi i prima informacije na stranom jeziku, sposobnost razumijevanja interkulturalnog i korištenja jezika u odgovarajućim okolnostima. Ključno je da učitelj koristi učinkovite metode kojima učenici razvijaju četiri ključna elementa: govor, pisanje, čitanje i slušanje. To znači razvijanje sposobnosti razumijevanja i čitanja tekstova na stranom jeziku, razumijevanja glavnih ideja i detalja, jasne i tečne komunikacije na stranom jeziku s odgovarajućim izgovorom, sudjelovanja u dijalozima, razvijanja pisanih vještina, stjecanja i korištenja odgovarajućeg vokabulara i pridržavanja gramatičkih pravila, učenja o talijanskoj kulturi (običaji, povijest, umjetnost,. . . ), razumijevanja i tumačenje govornog jezika u različitim kontekstima i, na kraju, ali ne najmanje važno, korištenje jezika u svakodnevnom životu, npr,... kupovina u trgovini, putovanja, kod liječnika. U ovom članku predstavljam ostvarenje ciljeva stranih jezika u nastavi talijanskog jezika prema načelima formativnog praćenja, što svakako pridonosi većoj učinkovitosti lekcija. U uvodu predstavljam elemente formativnog praćenja. Želio bih nastaviti s predstavljanjem praktičnih primjera na satovima talijanskog jezika. Zaključno, iznosim vlastita zapažanja u vezi s lekcijama talijanskog jezika u skladu s formativnim načelima praćenja.
Keywords
formativno praćenje, proces učenja, talijanski, srednji škola
Hrčak ID:
308320
URI
Publication date:
1.11.2023.
Visits: 479 *