Skip to the main content

Professional paper

KAKO MOTIVIRATI UČENIKE NA TJELESNO VJEŽBANJE? - POGLED IZ KUTA PSIHOLOGA

Tomislav Gundić ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
izv. prof. dr. sc. Nina Pavlin-Bernardić ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu


Full text: croatian pdf 183 Kb

page 129-133

downloads: 228

cite


Abstract

Učenike bi trebalo motivirati na redovitu tjelesnu aktivnost zbog brojnih pozitivnih posljedica po tjelesni razvoj i zdravlje, no i zbog mnogih pozitivnih psihičkih posljedica. U radu su raspravljeni ovi faktori, a nakon toga je dan pregled načina na koje učitelji mogu potaknuti djecu na više tjelesne aktivnosti, ali i educirati njihove roditelje, u skladu sa suvremenim spoznajama istraživanja iz područja psihologije sporta i psihologije obrazovanja.

Keywords

tjelesno vježbanje, motiviranje na vježbanje, psihičke posljedice vježbanja

Hrčak ID:

308722

URI

https://hrcak.srce.hr/308722

Publication date:

1.11.2023.

Visits: 555 *