Professional paper
ISPREPLETIMO SVOJE ZNANJE O EUROPSKIM DRŽAVAMA
Polonca Čontala
; Osnovna škola Angela Besednjaka Maribor
Abstract
Razdvajanje obrazovnih sadržaja samo na jedan obrazovni predmet, stvar je prošlosti, jer takvo nepovezano učenje nema trajne vrijednosti. Samo povezivanje i ispreplitanje obrazovnih sadržaja i procesa, daje učenicima iskustva koja će im biti od koristi za cijeli život. Kao učiteljica slovenskog, zemljopisa i sociologije, to jest u osnovnoj školi još i domovinske i državljanske kulture te etike, odlučila sam obrazovnu temu opis države, povezati sa što više predmeta. Povodom toga sam se, kod planiranja svog rada, usklađivala s više suradnika i rad pripremila na način na koji će, barem kod jednog predmeta, učenici moći dobiti i ocjenu. U ovom članku predstaviti ću organizaciju, izvedbu i evaluaciju međupredmetnog rada u okviru teme opis države sa sedmoškolcima u osnovnoj školi. Svojim radom, snalažljivošću i motiviranošću, dokazali su kako znaju samostalno potražiti i upotrijebiti različite izvore, tvoriti i oblikovati tekst u Wordu, pripremiti i izvesti govorne nastupe književnim jezikom te kod rada, sve vrijeme očuvati pozitivan stav.
Keywords
međupredmetno povezivanje, slovenski, zemljopis, izborni predmet, obrada teksta, govorni nastup
Hrčak ID:
309315
URI
Publication date:
1.11.2023.
Visits: 618 *