Skip to the main content

Original scientific paper

https://doi.org/10.15516/cje.v25i3.4695

Učinak domaće zadaće na postignuća učenika: metaanaliza

Esen Turan Ozpolat orcid id orcid.org/0000-0002-0692-7953 ; Adıyaman University, Education Faculty
Berna Karakoc orcid id orcid.org/0000-0001-7720-0789 ; Kilis 7 Aralık University, School of Physical Education and Sports
Ibrahim Yildirim ; Gaziantep University, Gaziantep Education Faculty
Kevser Eryilmaz orcid id orcid.org/0000-0002-8096-770X ; Ministry of Education


Full text: english PDF 12 Kb

page 835-858

downloads: 294

cite

Full text: croatian pdf 233 Kb

page 835-858

downloads: 513

cite


Abstract

Cilj ovoga istraživanja bio je primjenom metaanalize objediniti rezultate eksperimentalnih istraživanja provedenih od 2000. do 2019. godine koja su se bavila učinkom domaće zadaće na akademska postignuća učenika. Deset radova prijavljenih u bazama Google Scholar i Nacionalni centar za disertacije Vijeća za visoko obrazovanje (YÖK) između 2000. i 2019. uključeno je u analizu na temelju određenih kriterija. U istraživanje je također uključena analiza podskupina te utvrđivanje općega učinka domaće zadaće na akademsko postignuće. Rezultati su pokazali da je Hedgesova g vrijednost bila značajna; iznosila je 0,970, što otkriva opći učinak domaće zadaće na postignuća učenika. Nadalje, analiza je pokazala da se učinak domaće zadaće na postignuća učenika značajno razlikuje ovisno o školskoj razini i različitim poddimenzijama koje su prethodno prijavljene.

Keywords

domaća zadaća; metaanaliza; postignuće 

Hrčak ID:

309697

URI

https://hrcak.srce.hr/309697

Publication date:

28.9.2023.

Article data in other languages: english

Visits: 1.330 *