Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.46672/zsl.8.9.7

Značaj upravljanja prodajnim prostorom za unapređenje prodaje

Valentina Pantović ; Libertas International University, Zagreb, Croatia
Igor Zovak ; Libertas International University, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 342 Kb

page 93-111

downloads: 466

cite


Abstract

Suvremeno trgovinsko poslovanje karakteriziraju slični uvjeti poslovanja u smislu ponude i
cijene robe među konkurentskim maloprodajnim lancima. S obzirom na to da kupci postaju
sve zahtjevniji, kvaliteta usluge postaje presudni kriterij prilikom izbora prodavaonice.
Unapređenje prodaje u okviru promocijskih aktivnosti poduzeća uključuje i prodajno mjesto
uz pomoć informiranja, odnosno usmjeravanja potrošačeve pažnje na određene proizvode
tijekom kupovine, dinamičnijeg ulistavanja novih proizvoda te formiranje pozicija na
policama na prodajnom mjestu da bi se stekla tržišna prednost te naklonost potencijalnih
kupaca. Cilj je ovog rada istražiti značaj poslovnog prostora za unapređenje prodaje. Osim
teorijskog dijela rada putem analize slučaja predstavlja se dobra praksa druge najveće tvrtke
u drogerijskom segmentu u Hrvatskoj.

Keywords

unapređenje prodaje; prodajni prostor; upravljanje prodajom

Hrčak ID:

312477

URI

https://hrcak.srce.hr/312477

Publication date:

28.12.2023.

Article data in other languages: english

Visits: 977 *