Review article
https://doi.org/10.46672/zsl.8.9.7
Značaj upravljanja prodajnim prostorom za unapređenje prodaje
Valentina Pantović
; Libertas International University, Zagreb, Croatia
Igor Zovak
; Libertas International University, Zagreb, Croatia
Abstract
Suvremeno trgovinsko poslovanje karakteriziraju slični uvjeti poslovanja u smislu ponude i
cijene robe među konkurentskim maloprodajnim lancima. S obzirom na to da kupci postaju
sve zahtjevniji, kvaliteta usluge postaje presudni kriterij prilikom izbora prodavaonice.
Unapređenje prodaje u okviru promocijskih aktivnosti poduzeća uključuje i prodajno mjesto
uz pomoć informiranja, odnosno usmjeravanja potrošačeve pažnje na određene proizvode
tijekom kupovine, dinamičnijeg ulistavanja novih proizvoda te formiranje pozicija na
policama na prodajnom mjestu da bi se stekla tržišna prednost te naklonost potencijalnih
kupaca. Cilj je ovog rada istražiti značaj poslovnog prostora za unapređenje prodaje. Osim
teorijskog dijela rada putem analize slučaja predstavlja se dobra praksa druge najveće tvrtke
u drogerijskom segmentu u Hrvatskoj.
Keywords
unapređenje prodaje; prodajni prostor; upravljanje prodajom
Hrčak ID:
312477
URI
Publication date:
28.12.2023.
Visits: 977 *