Skip to the main content

Professional paper

https://doi.org/10.46672/zsl.8.9.19

Upravljanje nastavnim procesom u obrazovanju odraslih

Gordana Zoretić orcid id orcid.org/0000-0002-6946-8782 ; University of Applied Sciences RRiF, Zagreb, Croatia
Mladen Ilić ; Libertas International University, Zagreb, Croatia


Full text: croatian pdf 274 Kb

page 289-304

downloads: 394

cite


Abstract

U današnjem je svijetu cjeloživotno učenje nužnost iako nisu svi skloni prilagodbi. Stoga
je važno razumjeti specifičnosti obrazovanja odraslih. U radu je obrađeno pet područja
važnih za upravljanje nastavnim procesom u obrazovanju odraslih. Ukazuje se na što je
potrebno obratiti pozornost te na najbitnije osobine učenja odraslih. Nastavnici imaju izuzetno
važnu ulogu u obrazovanju odraslih jer svojim različitim pristupima poučavanju te
razvijenim andragoškim kompetencijama odraslima mogu olakšati uključivanje u obrazovni
proces. Nastavnik bi trebao biti stručnjak u svom području, savjetnik koji ponekad
daje savjete temeljene na vlastitom životnom i radnom iskustvu, inteligenciji, obrazovanju
ili stručnim kvalifikacijama, moderator jer upravlja diskusijom u grupi, motivator jer motivira,
hrabri, podupire i inspirira, organizator jer organizira sve aktivnosti vezane za nastavni
proces i pedagog jer sudjeluje u procesu odgoja i obrazovanja.

Keywords

obrazovanje odraslih; andragogija; obrazovni program; nastavni proces; nastavnik u obrazovanju odraslih

Hrčak ID:

312501

URI

https://hrcak.srce.hr/312501

Publication date:

28.12.2023.

Article data in other languages: english

Visits: 854 *