Skip to the main content

Review article

https://doi.org/10.38190/ope.13.1-2.13

Influencer marketing kao izvrstan način promocije poljoprivrednog proizvoda

Dubravka Mandušić ; University of Zagreb, Faculty of Agriculture
Veronika Katalinić orcid id orcid.org/0009-0000-1241-6917 ; University of Zagreb, Faculty of Agriculture
Lucija Blašković orcid id orcid.org/0000-0002-7746-1070 ; University of Zagreb, Faculty of Agriculture


Full text: croatian pdf 831 Kb

page 168-180

downloads: 560

cite


Abstract

Influenceri ili utjecajnici su osobe koje na raznim društvenim mrežama poput Instagrama, Facebooka, Twittera, svojim životnim stilom, ponašanjem i stavom snažno utječu na osobe koje ih prate. Influenceri su osobe sveprisutne u svakodnevnim životima osoba koje ih prate, često djeluju kao dio marketinških kampanja čime mogu utjecati na ponašanje pratitelja koji u njih imaju povjerenje. Infiltrirani su danas u sve djelatnosti pa tako i u poljoprivredu. U poljoprivrednom sektoru mogu uspješno promovirati razne brendove te tako pomoći u promidžbi i prodaji proizvoda. Influencer marketing bi trebao poznavati svaki vlasnik malog ili velikog gospodarstva i stjecanjem tog znanja odrediti koji influencer bi bio idealan za suradnju i kako bi suradnja trebala izgledati. Promocija na internetskim blogovima i društvenim mrežama u kratkom roku može privući velik broj kupaca i klijenata koji donose profit. Cilj ovog rada je pokazati koliko je danas reklamiranje čak i poljoprivrednih proizvoda, preko javih osoba putem društvenih mreža popularno u cjelokupnom proizvodnom procesu, kako u svijetu tako i u Hrvatskoj.

Keywords

influencer; poljoprivredni sektor; društvene mreže; promocija

Hrčak ID:

312763

URI

https://hrcak.srce.hr/312763

Publication date:

30.12.2023.

Article data in other languages: english

Visits: 1.137 *