Skip to the main content

Professional paper

HALUCINACIJE UMJETNE INTELIGENCIJE U STRUKOVNIM ŠKOLAMA

Aleksandra Hohnjec orcid id orcid.org/0000-0001-6968-3637 ; Ekonomska i birotehnička škola Bjelovar


Full text: croatian pdf 209 Kb

page 347-350

downloads: 24

cite


Abstract

Ovaj članak istražuje fenomen „halucinacija“ umjetne inteligencije (AI) i njihov utjecaj na strukovno obrazovanje s posebnim osvrtom na strukovne škole koje obrazuju ekonomiste i upravne referente. Halucinacije umjetne inteligencije odnose se na situacije u kojima AI generira netočne, izmišljene ili nelogične informacije što može imati ozbiljne posljedice u obrazovnom okruženju gdje je točnost presudna. Učenici koriste tijekom školovanja AI alate prilikom učenja a njihova primjena donosi niz izazova uključujući rizik od diseminacije pogrešnih informacija. Članak također razmatra kako AI halucinacije mogu utjecati na nastavne procese te koje strategije strukovne škole mogu primijeniti kako bi umanjile štetne efekte ovih tehnologija. U fokusu su i pedagoške metode kojima se može osigurati kritičko razmišljanje kod učenika kako bi prepoznali moguće AI halucinacije.

Keywords

halucinacije, umjetna inteligencija, strukovno obrazovanje, kritičko razmišljanje, točnost  

Hrčak ID:

321958

URI

https://hrcak.srce.hr/321958

Publication date:

1.12.2024.

Visits: 66 *