Original scientific paper
Teorijski okvir razredbenoga ispita inojezičnoga hrvatskoga
Lidija Cvikić
; Zagreb
Marija Bošnjak
; Zagreb
Abstract
Razredbeni su ispiti namijenjeni
odabiru kandidata za upis i smještanje u skupine na fakultete i druga
učilišta po nekim kriterijima. Vrlo je važno da budu pouzdani i valjani,
posebno kada je to presudno i za ispitanike i za programe kojima
pristupaju, poput vrlo kratkih intenzivnih tečajeva. U ovome se radu
raspravlja o različitim vrstama razredbenih jezičnih ispita te navodi
primjer jednoga takvoga ispita inojezičnoga hrvatskoga. Navode se
kriteriji njihove podjele i temeljna načela njihove izrade. Propituje se
i položaj gramatike u suvremenoj nastavi stranoga jezika te ispitivanju
jezičnoga znanja. Razlaže se i teorijski okvir jednoga postojećega
razredbenoga ispita za sveučilišni tečaj inojezičnoga hrvatskoga te se
pokazuje njegova prikladnost.
Keywords
razredbeni ispit; gramatika; hrvatski kao J2; jezično ispitivanje
Hrčak ID:
34720
URI
Publication date:
30.12.2008.
Visits: 2.295 *