Annual of social work, Vol. 10 No. 1, 2003.
Professional paper
KAKO PRIPREMITI STUDENTE SOCIJALNOG RADA ZA KRITIČKO MIŠLJENJE I DJELOVANJE U PODRUČJU MALOLJETNIČKE DELINKVENCIJE
Marijana Majdak
Marina Ajduković
Abstract
Zahtjevi suvremenog društva i ispitivanja poslodavaca pokazali su da se sveučilišna nastava treba mijenjati. S tim u vezi pristupilo se proučavanju metoda poučavanja koje potiču studente na kritičko mišljenje i aktivno djelovanje u visokoškolskoj nastavi kako bi obrazovani kadrovi mogli što bolje zadovoljiti zahtjeve koji im se na postavljaju radnoj karijeri, pa i općenito u životu. U svijetu se sve više nastavnika obrazuje tako da potiče kritičko mišljenje i aktivno učenje, a takvo je obrazovanje započelo i u nas pod nazivom «Aktivno učenje i kritičko mišljenje u visokoškolskoj nastavi» u organizaciji Foruma za slobodu odgoja. U nastavi koja koristi metode kritičkog mišljenja i aktivnog učenja primjenjuje se tzv. ERR okvir o kojem će biti riječi u tekstu. U ovom radu prikazat ćemo način obrade jedne nastavne teme u okviru kolegija «Delinkvencija i socijalni rad» na Studijskom centru socijalnog rada u Zagrebu tijekom koje smo koristili metode poučavanja koje razvijaju kritičko mišljenje i aktivno učenje. Ovakav način poučavanja dao je izuzetno dobre rezultate.
Keywords
suvremeno društvo; sveučilišna nastava; kritičko mišljenje i aktivno učenje; maloljetnička delinkvencija; površinski i dubinski pristup; ERR okvir
Hrčak ID:
3476
URI
Publication date:
1.11.2003.
Visits: 5.318 *