Skip to the main content

Other

PONAVLJANJE POVIJESTI METODOM IGRE U 8. RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE

Slavica Ćosić ; OŠ Vladimir Nazor Čepin


Full text: croatian pdf 211 Kb

page 359-363

downloads: 2.396

cite

Full text: english pdf 285 Kb

page 465-471

downloads: 622

cite


Abstract

– Sat ponavljanja je učiteljima najteže i najnezahvalnije organizirati jer je vrlo teško postići maksimalnu učeničku koncentraciju i aktivnost svih učenika, dok je istodobno učenicima najdosadniji, pogotovo ako se svede na klasično propitivanje. Jednostrano učenje povijesti – ‘’štrebanje’’ i reproduciranje – izaziva opravdan revolt učenika jer se takva nastava pretvara u pedagoško nasilje. Aktivne metode, a jedna je svakako i igra, dopuštaju učeniku da bude autonoman. U nastavi povijesti preporučuju se prakseološke metode (metode praktičnih radova) kao vježbanje lijepoga govora, čitanja i sastavljanja eseja, crtanje zemljovida, shema, izrada portfolija – mapa (Rendić Miočević, 2000). Igra je također priznata kao metoda i treba je povremeno prakticirati, barem kao osvježenje na satima ponavljanja.

Keywords

ponavljanje; aktivne metode; igra; komunikacija; tolerancija

Hrčak ID:

34813

URI

https://hrcak.srce.hr/34813

Publication date:

29.12.2008.

Article data in other languages: english

Visits: 6.224 *