Ostalo
PONAVLJANJE POVIJESTI METODOM IGRE U 8. RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE
Slavica Ćosić
; OŠ Vladimir Nazor Čepin
Puni tekst: hrvatski pdf 211 Kb
str. 359-363
preuzimanja: 2.396
citiraj
APA 6th Edition
Ćosić, S. (2008). PONAVLJANJE POVIJESTI METODOM IGRE U 8. RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE. Metodika, 9 (17), 359-363. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/34813
MLA 8th Edition
Ćosić, Slavica. "PONAVLJANJE POVIJESTI METODOM IGRE U 8. RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE." Metodika, vol. 9, br. 17, 2008, str. 359-363. https://hrcak.srce.hr/34813. Citirano 18.12.2024.
Chicago 17th Edition
Ćosić, Slavica. "PONAVLJANJE POVIJESTI METODOM IGRE U 8. RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE." Metodika 9, br. 17 (2008): 359-363. https://hrcak.srce.hr/34813
Harvard
Ćosić, S. (2008). 'PONAVLJANJE POVIJESTI METODOM IGRE U 8. RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE', Metodika, 9(17), str. 359-363. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/34813 (Datum pristupa: 18.12.2024.)
Vancouver
Ćosić S. PONAVLJANJE POVIJESTI METODOM IGRE U 8. RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE. Metodika [Internet]. 2008 [pristupljeno 18.12.2024.];9(17):359-363. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/34813
IEEE
S. Ćosić, "PONAVLJANJE POVIJESTI METODOM IGRE U 8. RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE", Metodika, vol.9, br. 17, str. 359-363, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/34813. [Citirano: 18.12.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 285 Kb
str. 465-471
preuzimanja: 622
citiraj
APA 6th Edition
Ćosić, S. (2008). PONAVLJANJE POVIJESTI METODOM IGRE U 8. RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE. Metodika, 9 (17), 359-363. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/34813
MLA 8th Edition
Ćosić, Slavica. "PONAVLJANJE POVIJESTI METODOM IGRE U 8. RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE." Metodika, vol. 9, br. 17, 2008, str. 359-363. https://hrcak.srce.hr/34813. Citirano 18.12.2024.
Chicago 17th Edition
Ćosić, Slavica. "PONAVLJANJE POVIJESTI METODOM IGRE U 8. RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE." Metodika 9, br. 17 (2008): 359-363. https://hrcak.srce.hr/34813
Harvard
Ćosić, S. (2008). 'PONAVLJANJE POVIJESTI METODOM IGRE U 8. RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE', Metodika, 9(17), str. 359-363. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/34813 (Datum pristupa: 18.12.2024.)
Vancouver
Ćosić S. PONAVLJANJE POVIJESTI METODOM IGRE U 8. RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE. Metodika [Internet]. 2008 [pristupljeno 18.12.2024.];9(17):359-363. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/34813
IEEE
S. Ćosić, "PONAVLJANJE POVIJESTI METODOM IGRE U 8. RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE", Metodika, vol.9, br. 17, str. 359-363, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/34813. [Citirano: 18.12.2024.]
Sažetak
– Sat ponavljanja je učiteljima najteže i najnezahvalnije organizirati jer je vrlo teško postići maksimalnu učeničku koncentraciju i aktivnost svih učenika, dok je istodobno učenicima najdosadniji, pogotovo ako se svede na klasično propitivanje. Jednostrano učenje povijesti – ‘’štrebanje’’ i reproduciranje – izaziva opravdan revolt učenika jer se takva nastava pretvara u pedagoško nasilje. Aktivne metode, a jedna je svakako i igra, dopuštaju učeniku da bude autonoman. U nastavi povijesti preporučuju se prakseološke metode (metode praktičnih radova) kao vježbanje lijepoga govora, čitanja i sastavljanja eseja, crtanje zemljovida, shema, izrada portfolija – mapa (Rendić Miočević, 2000). Igra je također priznata kao metoda i treba je povremeno prakticirati, barem kao osvježenje na satima ponavljanja.
Ključne riječi
ponavljanje; aktivne metode; igra; komunikacija; tolerancija
Hrčak ID:
34813
URI
https://hrcak.srce.hr/34813
Datum izdavanja:
29.12.2008.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 6.224
*