Slavenka Halačev
Full text: croatian pdf 144 Kb
page 482-484
downloads: 2.542
cite
APA 6th Edition
Halačev, S. (2008). KOJE SU ŠKOLE NAJBOLJE Thomas Armstrong, Najbolje škole, Kako istraživanje razvoja čovjeka može usmjeravati pedagošku praksu. Zagreb: Educa, 2008, str. 196.. Metodika, 9 (17), 482-484. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/34827
MLA 8th Edition
Halačev, Slavenka. "KOJE SU ŠKOLE NAJBOLJE Thomas Armstrong, Najbolje škole, Kako istraživanje razvoja čovjeka može usmjeravati pedagošku praksu. Zagreb: Educa, 2008, str. 196.." Metodika, vol. 9, no. 17, 2008, pp. 482-484. https://hrcak.srce.hr/34827. Accessed 18 Dec. 2024.
Chicago 17th Edition
Halačev, Slavenka. "KOJE SU ŠKOLE NAJBOLJE Thomas Armstrong, Najbolje škole, Kako istraživanje razvoja čovjeka može usmjeravati pedagošku praksu. Zagreb: Educa, 2008, str. 196.." Metodika 9, no. 17 (2008): 482-484. https://hrcak.srce.hr/34827
Harvard
Halačev, S. (2008). 'KOJE SU ŠKOLE NAJBOLJE Thomas Armstrong, Najbolje škole, Kako istraživanje razvoja čovjeka može usmjeravati pedagošku praksu. Zagreb: Educa, 2008, str. 196.', Metodika, 9(17), pp. 482-484. Available at: https://hrcak.srce.hr/34827 (Accessed 18 December 2024)
Vancouver
Halačev S. KOJE SU ŠKOLE NAJBOLJE Thomas Armstrong, Najbolje škole, Kako istraživanje razvoja čovjeka može usmjeravati pedagošku praksu. Zagreb: Educa, 2008, str. 196.. Metodika [Internet]. 2008 [cited 2024 December 18];9(17):482-484. Available from: https://hrcak.srce.hr/34827
IEEE
S. Halačev, "KOJE SU ŠKOLE NAJBOLJE Thomas Armstrong, Najbolje škole, Kako istraživanje razvoja čovjeka može usmjeravati pedagošku praksu. Zagreb: Educa, 2008, str. 196.", Metodika, vol.9, no. 17, pp. 482-484, 2008. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/34827. [Accessed: 18 December 2024]
29.12.2008.