Slavenka Halačev
Puni tekst: hrvatski pdf 144 Kb
str. 482-484
preuzimanja: 2.542
citiraj
APA 6th Edition
Halačev, S. (2008). KOJE SU ŠKOLE NAJBOLJE Thomas Armstrong, Najbolje škole, Kako istraživanje razvoja čovjeka može usmjeravati pedagošku praksu. Zagreb: Educa, 2008, str. 196.. Metodika, 9 (17), 482-484. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/34827
MLA 8th Edition
Halačev, Slavenka. "KOJE SU ŠKOLE NAJBOLJE Thomas Armstrong, Najbolje škole, Kako istraživanje razvoja čovjeka može usmjeravati pedagošku praksu. Zagreb: Educa, 2008, str. 196.." Metodika, vol. 9, br. 17, 2008, str. 482-484. https://hrcak.srce.hr/34827. Citirano 18.12.2024.
Chicago 17th Edition
Halačev, Slavenka. "KOJE SU ŠKOLE NAJBOLJE Thomas Armstrong, Najbolje škole, Kako istraživanje razvoja čovjeka može usmjeravati pedagošku praksu. Zagreb: Educa, 2008, str. 196.." Metodika 9, br. 17 (2008): 482-484. https://hrcak.srce.hr/34827
Harvard
Halačev, S. (2008). 'KOJE SU ŠKOLE NAJBOLJE Thomas Armstrong, Najbolje škole, Kako istraživanje razvoja čovjeka može usmjeravati pedagošku praksu. Zagreb: Educa, 2008, str. 196.', Metodika, 9(17), str. 482-484. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/34827 (Datum pristupa: 18.12.2024.)
Vancouver
Halačev S. KOJE SU ŠKOLE NAJBOLJE Thomas Armstrong, Najbolje škole, Kako istraživanje razvoja čovjeka može usmjeravati pedagošku praksu. Zagreb: Educa, 2008, str. 196.. Metodika [Internet]. 2008 [pristupljeno 18.12.2024.];9(17):482-484. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/34827
IEEE
S. Halačev, "KOJE SU ŠKOLE NAJBOLJE Thomas Armstrong, Najbolje škole, Kako istraživanje razvoja čovjeka može usmjeravati pedagošku praksu. Zagreb: Educa, 2008, str. 196.", Metodika, vol.9, br. 17, str. 482-484, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/34827. [Citirano: 18.12.2024.]
29.12.2008.