Skip to the main content

Preliminary communication

Vidljivi učinci reforme hrvatske carinske službe: mišljenja otpremnika iz Istarske županije

Marija Kaštelan-Mrak ; Ekonomski fakultet, Rijeka
Alen Benazić ; Carinsrnica Pula, Pula


Full text: croatian pdf 143 Kb

page 25-47

downloads: 1.096

cite


Abstract

Reforme javnog sektora jedan su od najsloženijih problema s kojima se Hrvatska mora suočiti u svojoj tranziciji i pristupanju Europskoj uniji. Jedna od nedavno vođenih reformi, reforma carinske službe, daje uvid u određena postignuta unapređenja i može poslužiti kao vodič za one koji provode reforme na drugim područjima javnog sektora.
Ovo istraživanje osigurava dokaze o “zadovoljstvu korisnika usluga” funkcioniranjem hrvatskoga carinskog sustava. Zaključci su doneseni na temelju odgovora 31 otpremnika iz Istarske županije o ukupno 19 pitanja, primjenom Likertove skale. Prema njihovu mišljenju, usluga se posljednjih nekoliko godina poboljšala u nekoliko aspekata, što se
može interpretirati kao indikacija uspjeha reformskih napora.

Keywords

javne usluge; percepcija kvalitete; rezultati reforme; carinska služba

Hrčak ID:

36047

URI

https://hrcak.srce.hr/36047

Publication date:

20.4.2009.

Visits: 1.650 *