Professional paper
Provjera i ocjenjivanje znanja ucenika u nastavi filozofije u srednjoj školi
Vučina Zorić
; Filozofski fakultet Univerziteta Crne Gore, Nikšić, Crna Gora
Abstract
Formalno vrjednovanje rada i znanja ucenika predstavlja jedan od najvažnijih i
najsloženijih zadataka u radu svakog nastavnika, a time i nastavnika filozofije. Taj se zadatak
sastoji od složnosti spoznajnih, pedagoških, psiholoških, etickih, socioloških, pravnih,
administrativnih i drugih gledišta i cimbenika. U nastavi filozofije njegova je kompleksnost
posebno naglašena zbog specificnosti programskih sadržaja i ciljeva koji se postavljaju nastavi
filozofije. Namjera je ovoga rada predstaviti i problematizirati osnovna pitanja, teškoce i oblike
pracenja, provjere i ocjenjivanja rada te znanja ucenika u nastavi filozofije u srednjoj školi, a
posebno da se na taj nacin doprinese metodici nastave filozofije.
Keywords
filozofija; metodika; srednja škola; ucenik; nastavnik; provjera; ocjenjivanje; razumijevanje; znanje
Hrčak ID:
36906
URI
Publication date:
2.12.2008.
Visits: 8.321 *