Skip to the main content

Professional paper

Provjera i ocjenjivanje znanja ucenika u nastavi filozofije u srednjoj školi

Vučina Zorić ; Filozofski fakultet Univerziteta Crne Gore, Nikšić, Crna Gora


Full text: croatian pdf 133 Kb

page 113-126

downloads: 6.375

cite


Abstract

Formalno vrjednovanje rada i znanja ucenika predstavlja jedan od najvažnijih i
najsloženijih zadataka u radu svakog nastavnika, a time i nastavnika filozofije. Taj se zadatak
sastoji od složnosti spoznajnih, pedagoških, psiholoških, etickih, socioloških, pravnih,
administrativnih i drugih gledišta i cimbenika. U nastavi filozofije njegova je kompleksnost
posebno naglašena zbog specificnosti programskih sadržaja i ciljeva koji se postavljaju nastavi
filozofije. Namjera je ovoga rada predstaviti i problematizirati osnovna pitanja, teškoce i oblike
pracenja, provjere i ocjenjivanja rada te znanja ucenika u nastavi filozofije u srednjoj školi, a
posebno da se na taj nacin doprinese metodici nastave filozofije.

Keywords

filozofija; metodika; srednja škola; ucenik; nastavnik; provjera; ocjenjivanje; razumijevanje; znanje

Hrčak ID:

36906

URI

https://hrcak.srce.hr/36906

Publication date:

2.12.2008.

Article data in other languages: english

Visits: 7.623 *