Business Excellence, Vol. 3 No. 1, 2009.
Preliminary communication
ULOGA MENADŽMENTA U POTICANJU PODUZETNIČKIH AKTIVNOSTI VELIKIH HRVATSKIH PODUZEĆA
Bojan Morić Milovanović
; Faculty of Economics Zagreb
Abstract
Ovim radom pružen je teoretski prikaz uloge i značaja korporativnog poduzetništva u suvremenim poduzećima. Prikazane su osnovne teorijske postavke korporativnog poduzetništva, definirani su faktori i objašnjene su uloge upravljačkih struktura u razvoju poduzetničkih aktivnosti unutar poduzeća. Također, prikazano je postojeće stanje provođenja i poticanja poduzetničkih aktivnosti unutar promatranih poduzeća pri čemu su potrebni podaci dobiveni istraživanjem provedenim putem anketnog upitnika na uzorku od 150 velikih hrvatskih poduzeća. Usto, ovim radom istražila se i povezanost poticanja poduzetničkih aktivnosti unutar promatranih poduzeća i razine kreacija inovacija i invencija, odnosno, promatran je odnos između potpore menadžmenta, kao jednog faktora razvoja poduzetničkih aktivnost, i razine inovativnosti i inventivnosti promatranih poduzeća.
Keywords
korporativno poduzetništvo; menadžment; inovacije; invencije
Hrčak ID:
41061
URI
Publication date:
30.6.2009.
Visits: 3.210 *