Review article
Dramski tekstovi u nastavnim programima hrvatskoga jezika za srednje škole
Gea Cetinić
; Agencija za odgoj i obrazovanje u Zagrebu
Abstract
Nastavni programi hrvatskoga jezika za srednje škole obuhvaćaju
reprezentativne tekstove hrvatske i europske dramske književnosti raspoređene slijedom književnopovijesnih stilskih razdoblja. Dramski tekstovi integracijska su programska sastavnica te se njihovom interpretacijom postiže svrhovit suodnos programskih područja književnosti, hrvatskoga jezika i jezičnoga izražavanja. U nastavi hrvatskoga jezika dramski tekstovi kao lingvometodički
predlošci omogućuju istraživanje i spoznavanje jezičnih pojava i zakonitosti, osposobljavanje učenika za komunikaciju i njihovo postupno uvođenje u jezično stvaralaštvo. Interpretacije uzornih dramskih tekstova važne su za ostvarivanje svrhe i ciljeva učenja i poučavanja hrvatskoga jezika: stjecanje jezične i komunikacijske osposobljenosti učenika.
Keywords
nastava hrvatskoga jezika; nastavni programi za srednje škole; dramska književnost; interpretacija dramskih tekstova; jezično izražavanje
Hrčak ID:
41093
URI
Publication date:
6.10.2009.
Visits: 15.995 *